• +viber +38(050)315-39-42, (068)659-36-21, (073)052-33-57, (044)500-25-33
  • optima-osvita@ukr.net

    Якщо ваша дитина не може навчатися у звичайній школі


    На жаль, сучасна школа не завжди може задовольнити батьківські і дитячі запити в якісній освіті.Діти дуже часто сьогодні не хочуть або не можуть навчатися у звичайній школі.
    Це пов'язано як з особливостями дитини, наприклад, його темпераментом або психотипом, так і зі станом його здоров'я, заняттями спортом, мистецтвом, необхідністю продовження навчання далеко від дому чи тяжіння до вільного графіку, не прикутого до постійного відвідування навчальних занять в традиційній школі. Є частина дітей, психіка яких абсолютно не пристосована до масової освіти. А між тим у дитини є здібності, і батькам хотілося б їх розвивати і дати своєму чаду шанс максимально реалізуватися в житті.



    У цьому випадку батьки шукають альтернативу звичної школі. Вони знаходять її у приватних вчителів і платять величезні гроші за індивідуальне навчання. Однак при всіх перевагах подібного навчання, коли здібності учня максимально розкриваються в індивідуальних формах роботи, такий вид освіти не дає можливості отримувати документ про освіту державного зразка.
    Крім того, батьки не завжди мають можливість професійного контролю за якістю роботи приватного вчителя. Чи відповідає його курс стандартам освіти, чи якісні знання дає дитині вузький фахівець? Батькам зазвичай важно об’єктивно відповісти на ці питання. До того ж у такому навчанні не вистачає систематичності і системності. Найчастіше приватні вчителі поглиблено працюють зі своїм предметом і не враховують загальних освітніх тенденцій, не знають вимог, які буде необхідно враховувати при здачі державної атестації або вступі до вузів.
    Щоб уникнути недоліків приватного репетиторства, сьогодні багато тат і мам звертаються в школи дистанційного навчання. Такі школи повністю адаптовані до освітніх стандартів, працюють з урахуванням психологічних і вікових особливостей дитини, розраховані на систематичне і систематизоване засвоєння ним курсу середньої школи.



    Дистанційні школи вже не є ноу-хау. Вони знаходять помітне поширення і доводять свою ефективність та результативність при здачі ЗНО. Як правило ліцензовані середні онлайн-школи працюють за державними програмами. Тобто навчальний план в них складений відповідно до вимог Міністерства освіти і ніяких несподіванок в сенсі некоректності навчального матеріалу або невідповідності його загальним стандартам бути не повинно.
    Звичайно, навчаючись в дистанційній школі, ваша дитина буде обмежена в щільному спілкуванні з однолітками, а з учителем зможе спілкуватися лише в системі Інтернет-комунікацій, по скайпу або в чаті в режимі відео конференції, лекції або розмови. Можливо, учень буде відчувати брак соціалізації. Але ви можете компенсувати цей брак спілкування в іншому місці.
    Адже навчаючись дистанційно, ваше чадо отримає більше вільного часу для того, щоб займатися якимись захоплюючими видами діяльності в гуртках і секціях за інтересами. Тут він зможе спілкуватися з однолітками в більш невимушеній обстановці, не замкнутої на поурочній текучці шкільного проведення часу.



    На жаль, шкільна "соціалізація" часто не сприяє дійсної соціалізації дитини. А лише ускладнює її. У багатьох випадках школа пригнічує дитину, порушує її здатність безконфліктних комунікацій, провокує на асоціальну поведінку. Шкідливі звички, погані компанії, відсутність інтересу до нормальних життєвих орієнтирів часто теж народжуються в школі.
    Ось тут і приходить на допомогу онлайн-школа з щадним режимом прямої соціалізації. Хоча групові заняття, загальні чати і відео конференції в хороших дистанційних школах теж присутні, як і походи в театр, подорожі та неформальне спілкування поза уроками. Звичайно, абсолютно захищати дитину від суспільства, засадив його за віртуальну парту і прив'язавши до комп'ютера, не варто.
    Якщо ви виберете дистанційне навчання, вам доведеться рахуватися з особливістю такого виду освіти. І подбати про те, щоб зберегти здоров'я дитини вже в домашніх безпечних для його психіки умовах.



    У цьому випадку невидимими ворогами можуть стати:
    • Гіподинамія (відсутність достатнього, необхідного для розвитку дитини руху, фізичного навантаження).
    • Навантаження на очі (велика частина роботи з комп'ютером пов'язана з візуальним контактом очей з текстом на екрані, відео, картинками і т.ін.).
    • Навантаження на хребет.
    Щоб мінімізувати шкідливий вплив вищенаведених факторів, батькам доведеться приділити підвищену увагу складанню правильного режиму роботи учня за комп'ютером.

    • Узгодити тимчасові проміжки роботи і відпочинку.
    • Налаштувати комп'ютер (розмір букв, яскравість, якість зображення та інші параметри) так, щоб він був максимально комфортним помічником дитини в оволодінні знаннями.
    • Подбавши про зручне і правильно обладнане робоче місце, стежте, щоб ваш учень не грав у комп'ютерні ігри, а займався.
    • Простежте за тим, щоб йому були зрозумілі завдання, які даються у віртуальних уроках.
    • Спробуйте пройти з ним разом по декількох щаблях знань. Привчіть його до того, що комп'ютер - це не гра, а спосіб розширення його горизонтів. Вікно у світ інформації.



    Віртуальні школи дають можливість значно розширити кругозір дитини, використовуючи для цього всі новітні досягнення науки. Хороші дистанційні школи постійно підвищують рівень викладацького складу своїх освітніх закладів, так як в умовах зростаючої популярності цього виду освіти, найбільш затребуваними виявляються ті онлайн-школи, які використовують самі передові методики, підключають найбільш кваліфікований викладацький склад.
    Вчитель повинен захопити дитину таким незвичайним видом навчання. Щоб згодом учень міг самостійно організовуватися і працювати максимально ефективно. Практика дистанційних шкіл показує, що сучасні діти дуже швидко адаптуються до такого виду освіти. Вони з комп'ютером на "ти". І набагато швидше деяких дорослих здатні розібратися в складних додатках і програмах. Це дає їм можливість успішної самоосвіти і самореалізації надалі.



    Дистанційна освіта привчає дитину до самодисципліни, адже більшу частину часу він все-таки проводить біля монітора самостійно. За кожний вид своєї роботи над навчальним матеріалом, він отримають практично моментальну оцінку. Це надихає і стимулює його до постійного зростання. Адже у звичайній школі, де за партами сидить 30 і більше дітей, йому рідко вдається отримувати оцінку за кожен урок. Тобто зусилля його часто залишаються непоміченими і неоціненим. Це цілком виключено в дистанційній школі.
    Ще однією перевагою є те, що учень не має обмежень у часі. Він може почати виконувати завдання, втомитися, відпочити, знову повернутися до уроку. Не потрібно витрачати час на дорогу і адаптацію до колективу. Потрібно всього лише опанувати кілька нехитрих операцій роботи на навчальному сайті і форми комунікацій з учителем, і процес навчання стане максимально комфортним.



    Залучення в процес навчання інформаційного віртуального масиву знань перетворює процес навчання в захоплюючу віртуальну гру, занурення, подорож по нескінченності світового інформаційного океану. Вам як батькам залишається тільки вибрати найбільш підходящу школу.

    У цьому випадку варто звернути увагу на такі речі як:
    • Наявність ліцензії.
    • Програмну платформа, на якій працює школа (найбільш ефективна і перевірена сьогодні навчальна система - це Moodl).
    • Викладацький склад.
    • Систему контролю і оцінювання знань.
    • Доступність, простоту звернення, відкритість комунікацій з адміністрацією та викладачами школи.
    • Можливість державної атестації та одержання документа про освіту державного зразка.

    Зваживши всі за і проти, не бійтеся експериментувати. Хто знає, може бути, ваша відлюдна або вічно перезбуджена дитина при такій формі навчання знайде себе і зможе розкрити свої таланти і здібності, які ніхто не зміг розгледіти в неї в звичайній школі.

    Про школу "Оптіма"

    Школа Оптіма в Інтернеті

    Зворотній зв'язок

    • +тел. (050)315-39-42, (068)659-36-21
    • тел. (073)052-33-57, (044)500-25-33
    •   +38(068)538-18-61
    • email: optima-osvita@ukr.net
    • Київ, пров.Тбіліський 4/10, офіс 117А
    • (ст.метро Політехнічний інститут)
    • ліцензія АЕ №298522 від 08.07.15